- Home
- Aktualności
- O nas
- Pomoc społeczna
- Czym jest pomoc społeczna
- Świadczenia pieniężne
- Świadczenia niepieniężne
- Praca socjalna
- Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe
- Składki na ubezpieczenie zdrowotne
- Udzielenie schronienia osobom tego pozbawionym
- Posiłek
- Niezbędne ubranie
- Sprawienie pogrzebu
- USŁUGI OPIEKUŃCZE , SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE
- Mieszkanie chronione
- Kierowanie do domu pomocy społecznej
- Prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych udzielane na podstawie ustawy z 27 sierpnia 2004r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- Rejony – pracownicy socjalni
- Dokumenty do pobrania
- Świadczenia
- Usługi dla mieszkańców
- Baza usług społecznych
- Usługi oferowane przez CUS
- Grupowe wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży
- Neurologopeda
- Logopeda
- Porady prawne
- Rehabilitacja ogólnoustrojowa
- Rehabilitacja w wodzie
- Praca socjalna
- Psycholog dziecięcy
- Psycholog dla dorosłych
- Psychiatra dziecięcy
- Terapia sensoryczna
- Terapia rodzinna
- Warsztaty podnoszące kompetencje
- Harmonogram wsparcia
- Dokumenty
- Czym są usługi społeczne?
- Projekty
- Programy
- Kontakt
- Do pobrania
- RODO
- Rezerwacje
Projekt „Aktywne Myślenice” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0021/20
Myślenice dnia 02.08.2023r.
DYREKTOR CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MYŚLENICACH
ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w komisji konkursowej w związku z otwartym konkursem ofert na realizację zadania publicznego w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników projektu realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Myślenicach pod nazwą „Aktywne Myślenice” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IX. Działanie: 9.1, Poddziałanie 9.1.1.